Opakowanie = twoja wizytówka

2020-10-02


Od dawien dawna opakowanie produkt stało się nośnikiem reklamy oraz pierwszą i najlepszą wizytówką twojej firmy. Dlatego tak ważne jest solidne przemyślenie i przygotowanie projektu nie tylko od strony graficznej, ale również formalnej.


Projekt opakowania to kluczowa kwestia

Większość klientów, wybierając konkretne produkty z morza innych, kieruje się nie tyle informacjami na etykietce czy własnymi przekonaniami lub doświadczeniami, ale wzrokiem. To właśnie jest głównym powodem, by na początku zadbać o projekt opakowania. Dzięki temu możliwe będzie zawładnięcie na rynku i zdetronizowanie dotychczasowej, najgroźniejszej konkurencji. Za projekt opakowania odpowiedzialny jest producent, u którego zamawiamy opakowania. To on dostosuje również projekt opakowania do budżetu oraz możliwości materiałowych.


Dlaczego projekt opakowania może pomóc w sprzedaży?

Ponieważ jest najbliżej klienta – jeśli będzie dostatecznie ciekawy, zostanie wybranym nawet przy dużej ilości bardzo podobnych czy nawet popularniejszych produktów.